Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
18 | 01 | 18
Centrum terénních programů
Terénní pracovník
SEMIRAMIS z.ú., Centrum terénních programů Středočeského kraje vypisuje výběrové řízení na pozici: KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE V TERÉNU

Úva...
18 | 01 | 18
Centrum terénních programů
Terénní pracovník
Laxus z.ú., Centrum terénních programů Královéhradeckého kraje vypisuje výběrové řízení na pozici: KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE V TERÉNU

Úv...
18 | 01 | 18
N klub
Pracovník/pracovnice NZDM
SEMIRAMIS z.ú. Nízkoprahový klub pro děti a mládež N klub vypisuje výběrové řízení na pozici: Pracovník/pracovnice NZDM

Úvazek: 1
18 | 01 | 18
StreetWork.cz
Sociální pracovník NK Díra Svitavy
Bonanza, z.ú. (http://www.osbonanza.cz/) vypisuje výběrové řízení na pozici sociálního pracovníka v nízkoprahovém klubu Díra - pobočka Svitavy.
18 | 01 | 18
StreetWork.cz
Sociální pracovník
NÍZKOPRAHOVÝ KLUB BAN! HAVLÍČKŮV BROD HLEDÁ POSILU DO SVÉHO TÝMU!!!

Bavila by Vás smysluplná práce s mladými lidmi a možnost na sobě ne...
14 | 12 | 17
ČAS
PR pracovník/ce ČAS
Česká asociace streetwork vyhlašuje výběrové řízení na pozici pracovníka/ce public relation.

Náplň pozice:
- plánování, příprav...
Archiv >
 
 
 
Advertisement
HomeKlubyČlánkySeminář PR a firemní fundraising prakticky!

Další články klubu

15 | 11 | 11 Verze pro tisk

ČAS

Seminář PR a firemní fundraising prakticky!


ČAS vyhlašuje dvoudenní seminář pro pracovníky v zařízeních poskytujících nízkoprahové sociální služby zejména NZDM a SW "Public relations a firemní fundraising prakticky!" Dvoudenní seminář pro max. 15 osob v rozsahu 16 hod. je akreditován u MPSV.

Komu je seminář určen:

  • Pracovníkům v zařízeních poskytujících nízkoprahové sociální služby zejména NZDM a SW. Doporučujeme, aby se kurzu účastnili pracovníci, kteří chtějí (a mají kompetence) v organizaci/zařízení řídit a řešit PR a firemní fundraising.

ilustrační fotoTermín semináře:

  • 28. - 29. 5. 2012

Výuka:

  • 1. den: 10 - 18 hod.
  • 2. den: 8 - 16 hod.

Lektor: David Petr - opírá se především o svou osmiletou profesní praxi ve firemním fundraisingu a šestiletou praxi v public relations v občanském sdružení PROSTOR PRO (www.prostopro.cz). Semináře s tímto lektorem jsou nejvhodnější pro pracovníky a organizace, které s firemním fundraisingem a public relations nemají mnoho zkušeností, ale vědí, že se chtějí a musí těmto oblastem věnovat. Lektor při seminářích pracuje s aktuálními profesními zkušenostmi a dovednostmi získané pravidelným vzděláváním. Teoretické poznatky aplikuje do praktických příkladů. S posluchači je v neustálém dialogu a využívá i jejich zkušeností a poznatků pro ostatní posluchače. Je osobně velmi motivován vzdělávat právě v oblastech firemního fundraisingu a public relations, protože tyto nástroje považuje pro organizaci za existenčně důležité.

PUBLIC RELATIONS…prakticky!

Jednodenní seminář s příklady z každodenního života pracovníka PR

Motto: Bez veřejnosti to opravdu nejde…

Základní heslo: Komunikujte!

Klíčová slova: Public relations, praktické nástroje PR, osobní příběhy, veřejné akce, komunikace, corporate identity, tisková zpráva

Kurz vám pomůže:

  • Vytvořit si vlastní nejlepší nástroje pro dobré PR organizace. Uvědomit si důležitost Corporate Identity organizace. Rozdělit si Vaše cílové komunikační skupiny a jak s nimi komunikovat. Zjistit sílu tiskové zprávy

Cíl:

  • Seznámit účastníky s praktickými nástroji PR.
  • Uvědomit si, že s každou skupinou komunikujeme jinak.
  • Seznámit účastníky se základy tiskové zprávy.

Obsah:

  • Kvalitní PR - základ dobré organizace
  • Rozdílem mezi PR a marketingem
  • Corporate identity organizace/zařízení
  • Jak odstranit předsudky o organizaci/zařízení? Praktické nástroje PR
  • Které nástroje PR jsou nejlepší?
  • Vyplatí se plánovat PR?
  • Příklad informační kampaně
  • Veřejnost, firmy, úředníci, politici - jsou stejní?
  • Tisková zpráva (vlastnosti, struktura)
  • ÁR PÍ aneb jak to zazdít

Doporučená délka: 7 hodin

Doporučené znalosti účastníků:

  • Komunikační dovednosti, základy PR

Termíny: 28. května 2012

FIREMNÍ FUNDRAISING…prakticky!

Jednodenní seminář s příklady z každodenního života firemního fundraisera

Motto: Kdo, když ne my? Kdy, když ne teď?

Základní heslo: Požádejte ještě dnes!

Klíčová slova: firemní fundraising, dárce, partner, sponzor, člověk jedná člověkem, motivace, péče, dar, komunikace, dlouhodobé partnerství, praktické nástroje, příklady dobré praxe

Kurz vám pomůže:

  • Nahlédnout do firemního fundraisingu a uvědomit si jeho důležitost. Ujasnit si postavení firemních dárců vedle jiných zdrojů. Začít s firem. fundraisingem

Cíl:

  • Seznámit účastníky se základy a nástroji firemního fundraisingu
  • Motivovat účastníky začít s firemním fundraisingem

Obsah:

  • Ideální fundraising v kvalitní organizaci
  • O čem je doopravdy firemní fundraising
  • Zlatá pravidla firemního fundraisingu
  • Vybrané metody firemního fundraisingu
  • Příklad fundraisingového programu
  • Co můžeme nabídnout firmě a co může nabídnout nám?
  • Rozjíždíme firemní fundraising. Koho oslovit a jakým způsobem?
  • Péče o dárce
  • Co udělat, když nemáte čas

Doporučená délka: 7 hodin

Doporučené znalosti účastníků:

  • Komunikační dovednosti, základy fundraisingu

Termíny: 29. května 2012

Místo kurzu:

  • Praha, Dům světla

Cena semináře:

  • Cena kurzu stanovena ve výši 2 800 Kč.
  • Pro účastníky z členských zařízení České asociace streetwork o.s. cena 2 200 Kč.
  • Ubytování ani stravu nezajišťujeme.

Uzávěrka přihlášek: 30. 4. 2012








Dostatek příkladů z praxe, je znát angažovanost lektora v dané problematice. Skvěle připravená prezentace a pěkný sumář důležitých věcí. Líbily se mi konkrétní příklady. David Petr je zapálený pro věc - fundrasing. Má kultivované vystupování. Pohotově odpověděl na všechny dotazy, mluvil jasně a srozumitelně.*





* pozn.: citáty jsou vybrané ze skutečných ohlasů na seminář

Přihlašovací formulář

Adresa zařízení, ve kterém pracujete:
Je zařízení, ve kterém pracujete, členem ČAS?

Fakturační údaje:
Způsob úhrady (*):

pdfZávazné podmínky účasti na vzdělávacím programu ČAS



(kontrolní antispamová otázka)

(*) povinné údaje



KOMENTÁŘE
Jméno Příspěvek
Přidejte svůj komentář (*):   
Jméno (*):
Email (*):
URL:
Kolik je dva plus tři? (**)
Předmět (*):
(*) povinné údaje
(**) kontrolní antispamová otázka
BB help BB code formátování - nápověda
Pozor! Čtěte! Pravidla diskuse na portálu StreetWork.cz
 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů .Cena . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2018 | portal@streetwork.cz