Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.zprávičky
01 | 09 | 15
Valná hromada ČAS 2015
Každoroční Valná hromada ČAS se uskuteční dne 19. listopadu 2015 v Brně v Bajkazylu. Podrobnosti připravujeme.
Archiv >
 
 
.inzerce
01 | 09 | 15
Amaro Phurd
Sociální pracovník - Hradec Králové
Občanské sdružení Salinger vypisuje výběrové řízení na pozici Sociální pracovník pro středisko Komunitní centrum Amaro Phurd-Pražská

Úv...
31 | 08 | 15
NZDM Pixla
Kontaktní pracovník na DPČ
Ponton, občanské sdružení vypisuje výběrové řízení na pozici: Kontaktní pracovník (DPČ) v NZDM Pixla v Plzni.

Požadujeme:
o...
28 | 08 | 15
NZDM Drom
Sociální pracovník/ice
Příspěvková organizace DROM, romské středisko vypisuje výběrové řízení na pozici Sociální pracovník/ice v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež DRO...
24 | 08 | 15
Kontaktní centrum v Olomouci
Kontaktní a poradenský pracovník
Společnost Podané ruce o.p.s., Kontaktní centrum v Olomouci vypisuje výběrové řízení na pozici kontaktní a poradenský pracovník.

Praco...
Archiv >
 
 
 
Advertisement
HomeOdborná sekceZ praxeZkušenosti s databází určenou pro NZDM

04 | 02 | 10 Verze pro tisk

Zkušenosti s databází určenou pro NZDM

Rozhodl jsem se s vámi podělit o zkušenosti s databází určenou pro evidenci v NZDM. Toto činím z jednoho prostého důvodu. Aby se našel někdo další, kdo bude tuto databázi používat a bylo nás tedy více, kdo bude ovlivňovat, ale také platit její další vývoj.

Tak tedy, jaké vidím výhody:

  • Tomáš Žákpředevším to jsou úpravy a vylepšování programu jako takového
  • výborná komunikace se správcem
  • možnost definovat si vlastní výkony směrem ke klientům
  • webové stránky s redakčním systémem v ceně
  • přehlednost a logika (rozumíte, co jste kam zadali a kde všude se ukazuje výstup)
  • jednoduché srovnávání různých období
  • zadávání všech výkonů naráz k jednomu klientovi v rámci jednoho kontaktu
  • třídění seznamu klientů dle počtu kontaktů, výkonů, klíčového pracovníka, ... za určité období
  • evidence dohod a individuálních plánů
  • zaznamenávání vývoje klienta pomocí poznámek, které lze kategorizovat do různých témat

a jaké vidím nevýhody:

  • Pořizovací cenu - 15.000,- Kč (nyní snížena na 8.000,-!!!)
  • Měsíční náklady - 760,- Kč
  • Hodně funkcí, v kterých chvíli trvá se zorientovat a některé třeba ani nevyužijete.

A co dalšího bych v databázi v budoucnu uvítal:

Evidence NZDM Rozšíření sledovaných údajů o klientech a jejich automatické vyhodnocování formou profilů cílové skupiny. Nyní je tam věk a pohlaví, tak to rozšířit o bydlení, užívané drogy a další rizikové chování..viz informace třeba z „In-come“ dotazníku.

Týdenní a denní výstup z denního výkazu: seznam klientů v kontaktu v této době a hlavně poznámky u vykázaných výkonů a u jednotlivých klientů (klientské deníky/záznamy).

Web databáze:

kde naleznete další informace s možností odzkoušení si databáze.

Tomáš Žák - o.s. Prostor

 

 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Vše o členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2015 | portal@streetwork.cz