Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
12 | 12 | 17
NZDM Pixla
Kontaktní pracovník/pracovnice
Do NZDM Pixla sháníme kontaktního pracovníka/kontaktní pracovnici na DPP (cca 20 hod. týdně).

Požadujeme:
- motivaci pro práci s...
12 | 12 | 17
Terénní program v Praze 13
Hledáme parťáka/parťačku do terénu
Proxima Sociale o.p.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociální/ho pracovnici/níka nebo pracovnici/níka v sociálních službách pro cílovou skupinu...
04 | 12 | 17
Kontaktní centrum Laxus Pardubice
Kontaktní pracovník/ce
Laxus z.ú., K-centrum Pardubice vypisuje výběrové řízení na pozici:
KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE

Úvazek: 1,5
Počet volných mís...
04 | 12 | 17
Centrum terénních programů Nymburk
Kontaktní pracovník/ce
Laxus z.ú., Centrum adiktologických služeb Nymburk vypisuje výběrové řízení na pozici:
KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE

Úvazek: 1,5
04 | 12 | 17
Centrum terénních programů
Kontaktní pracovník/ce v terénu
Centrum terénních programů Královéhradeckého kraje vypisuje výběrové řízení na pozici:
KONTAKTNÍ PRACOVNÍK/CE V TERÉNU

Úvazek: 2...
13 | 11 | 17
ČAS
Koordinátor/ka velké oborové konference ČAS
Česká asociace streetwork vyhlašuje výběrové řízení na pozici pracovníka pro přípravu oborové konference, kterou bude ČAS realizovat 21. –...
Archiv >
 
 
 
Advertisement
HomeOdborná sekceZ praxeZkušenosti s databází určenou pro NZDM

04 | 02 | 10 Verze pro tisk

Zkušenosti s databází určenou pro NZDM

Rozhodl jsem se s vámi podělit o zkušenosti s databází určenou pro evidenci v NZDM. Toto činím z jednoho prostého důvodu. Aby se našel někdo další, kdo bude tuto databázi používat a bylo nás tedy více, kdo bude ovlivňovat, ale také platit její další vývoj.

Tak tedy, jaké vidím výhody:

  • Tomáš Žákpředevším to jsou úpravy a vylepšování programu jako takového
  • výborná komunikace se správcem
  • možnost definovat si vlastní výkony směrem ke klientům
  • webové stránky s redakčním systémem v ceně
  • přehlednost a logika (rozumíte, co jste kam zadali a kde všude se ukazuje výstup)
  • jednoduché srovnávání různých období
  • zadávání všech výkonů naráz k jednomu klientovi v rámci jednoho kontaktu
  • třídění seznamu klientů dle počtu kontaktů, výkonů, klíčového pracovníka, ... za určité období
  • evidence dohod a individuálních plánů
  • zaznamenávání vývoje klienta pomocí poznámek, které lze kategorizovat do různých témat

a jaké vidím nevýhody:

  • Pořizovací cenu - 15.000,- Kč (nyní snížena na 8.000,-!!!)
  • Měsíční náklady - 760,- Kč
  • Hodně funkcí, v kterých chvíli trvá se zorientovat a některé třeba ani nevyužijete.

A co dalšího bych v databázi v budoucnu uvítal:

Evidence NZDM Rozšíření sledovaných údajů o klientech a jejich automatické vyhodnocování formou profilů cílové skupiny. Nyní je tam věk a pohlaví, tak to rozšířit o bydlení, užívané drogy a další rizikové chování..viz informace třeba z „In-come“ dotazníku.

Týdenní a denní výstup z denního výkazu: seznam klientů v kontaktu v této době a hlavně poznámky u vykázaných výkonů a u jednotlivých klientů (klientské deníky/záznamy).

Web databáze:

kde naleznete další informace s možností odzkoušení si databáze.

Tomáš Žák - o.s. Prostor

 

 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů .Cena . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2017 | portal@streetwork.cz