Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
23 | 10 | 14
Ambrela
Sociální pracovník
Hledáme speciálního pedagoga nebo sociálního pracovníka pro sociální službu Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež

Náplň práce:
23 | 10 | 14
Ambrela
Sociální pracovník SAS a TP
Speciální pedagog, sociální pracovník pro Socialně aktivizačni službu pro rodiny s dětmi a Terénní programy (1,0 úvazek)

Náplň práce:...
21 | 10 | 14
Kontaktní centrum Mladá Boleslav
K-centrum Mladá Boleslav hledá pracovníka
K-centrum Mladá Boleslav Semiramis o. s. vypisuje výběrové řízení na pozici Kontaktní a sociální pracovník/pracovnice. Jde o práci na plný pracovní úv...
20 | 10 | 14
NZDM Klub Bunkr, Nový Jičín
Pracovník/ce v sociálních službách
Nestátní nezisková organizace Bunkr, o. p. s. vypisuje výběrové řízení na pozici Pracovník/ce v sociálních službách v  nízkoprahovém zařízení pro...
Archiv >
 
 
 
HomeKlubyČlánkyPár poznámek k individuálnímu plánování

Další články klubu

22 | 03 | 10 Verze pro tisk

Terénní programy Sananim

Pár poznámek k individuálnímu plánování

 „Ííípééé“ se stalo díky inspekcím středobodem zájmu pracovníků nízkoprahových klubů. Můžeme zaznamenat řadu pocitů, především odpor, zoufalství, zmatek a také (zřídka) pokusy o hledání řešení. Především zaznívá: „A co máme dělat s klientem, který nic nechce, nemá žádnou zakázku, chce jen chodit do klubu“. Na základě návštěvy jednoho klubu, který nadvakrát neprošel inspekcí, jsem hledal něco užitečného. Zde je pár poznámek, která třeba někomu pomohou.


KOMENTÁŘE
Jméno Příspěvek
jára kolik hlav tolik cest
hr hra
DanC vize a skutečnost
Martin Holiš čůrání a nabídka
Irena super
DanC nepočůrat se...
Leon ip
Aleš Herzog doprovázející přístup
eva vernerová přesně

Martin Holiš ZAVADENI STANDARDU DO PRAXE:
Clanek je super, dikec! No a co me k tomu napadlo:

- pokud se touhle cestou budou vydavat NZDM, tak si myslim ze to pujde zejmena tem, co maji zavadeni diky nekolika letum prace uz prakticky za sebou (tzn. ze maji "omacku a vatu" sluzby hotovou) = mohou si dovolit uvolneni rukou na takovyhle zpusob prace

- ale z toho co clovek vidiva ve sluzbach (a doma to taky neni idealni...), tak to bude o dalsi "revoluci" ve sluzbe - proste se podcenila definice cilove skupiny a ted se tema jako bumerang vraci. Otazka zni: kdo je a neni klient, co s nim delat a jak mu byt prokazatelne prospesny a jak to zapsat.

- dokazu si to cele ve sluzbe predstavit, ALE! :

1. museli bychom omezit pocet osob (zajemcu, uzivatelu) ve sluzbe na cca 3/4 az 1/2 (revize kapacity)
2. musela by klesnout fluktuace pracovniku na minimum  aby byli lidi co tohle dokazi delat (sci-fi)
3. museli bychom nejspis ubrat trochu prime prace na ukor administrativy (demotivacni pro pracovniky)
4. otazka co by to udelalo s klientelou (lumpenproletariat by to pravdepodobne neskousl) - vzdy akce vyvola protiakci a domnivam se ze by klienti hlasovali nohama
5. znamenalo by to zase znovu si predelat nektere veci v metodice a tim i v praxi a cca 2 roky testovat

PS: tohle jsou jen napady a me postrehy

Tomáš Žák Díky!
Radka Ind.pl.
Robert Ind.pl.
Leon Ind.pl.
Zobrazit vše
Přidejte svůj komentář (*):   
Jméno (*):
Email (*):
URL:
Kolik je dva plus tři? (**)
Předmět (*):
(*) povinné údaje
(**) kontrolní antispamová otázka
BB help BB code formátování - nápověda
Pozor! Čtěte! Pravidla diskuse na portálu StreetWork.cz
 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Vše o členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2014 | portal@streetwork.cz