Oborový portál o nízkoprahových sociálních službách a zařízeních
 
.inzerce
22 | 05 | 15
Nízkoprahový klub POINT 14
Terénní pracovník/pracovnice
Společnost POINT 14 (Poděbradova 376/6, Plzeň – Jižní Předměstí) hledá Terénního pracovníka / pracovnici.

Požadujeme
- do...
19 | 05 | 15
Komunitní terénní program KŘIŽOVATKA
Sociální asistent v kavárně
Organizace NEPOSEDA s šestnáctiletou tradicí v oblasti poskytování společensky prospěšných aktivit a sociálních služeb vypisuje výběrové řízení na poz...
14 | 05 | 15
NZDM - EMKO
Sociální pracovník/ce na DPČ
NZDM - EMKO hledá sociálního pracovníka či pracovnici na dohodu o pracovní činnosti.

Náplň práce:
Sociální pracovník pracuje v pří...
12 | 05 | 15
K-centrum Liberec
Kontaktní pracovník
Most k naději - Kontaktní centrum Liberec vypisuje výběrové řízení na pozici: Kontaktní pracovník

Úvazek: 1,0
Počet volných míst...
07 | 05 | 15
Terén na Praze 12 (klub Garáž)
Terénní sociální pracovník
Proxima Sociale o. p. s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici sociálního terénního pracovníka pro cílovou skupinu neorganizovaných dětí a mládeže ve vě...
Archiv >
 
 
 
Advertisement
HomeKlubyČlánkyPár poznámek k individuálnímu plánování

Další články klubu

22 | 03 | 10 Verze pro tisk

Terénní programy Sananim

Pár poznámek k individuálnímu plánování

 „Ííípééé“ se stalo díky inspekcím středobodem zájmu pracovníků nízkoprahových klubů. Můžeme zaznamenat řadu pocitů, především odpor, zoufalství, zmatek a také (zřídka) pokusy o hledání řešení. Především zaznívá: „A co máme dělat s klientem, který nic nechce, nemá žádnou zakázku, chce jen chodit do klubu“. Na základě návštěvy jednoho klubu, který nadvakrát neprošel inspekcí, jsem hledal něco užitečného. Zde je pár poznámek, která třeba někomu pomohou.


KOMENTÁŘE
Jméno Příspěvek
jára kolik hlav tolik cest
hr hra
DanC vize a skutečnost
Martin Holiš čůrání a nabídka
Irena super
DanC nepočůrat se...
Leon ip
Aleš Herzog doprovázející přístup
eva vernerová přesně

Martin Holiš ZAVADENI STANDARDU DO PRAXE:
Clanek je super, dikec! No a co me k tomu napadlo:

- pokud se touhle cestou budou vydavat NZDM, tak si myslim ze to pujde zejmena tem, co maji zavadeni diky nekolika letum prace uz prakticky za sebou (tzn. ze maji "omacku a vatu" sluzby hotovou) = mohou si dovolit uvolneni rukou na takovyhle zpusob prace

- ale z toho co clovek vidiva ve sluzbach (a doma to taky neni idealni...), tak to bude o dalsi "revoluci" ve sluzbe - proste se podcenila definice cilove skupiny a ted se tema jako bumerang vraci. Otazka zni: kdo je a neni klient, co s nim delat a jak mu byt prokazatelne prospesny a jak to zapsat.

- dokazu si to cele ve sluzbe predstavit, ALE! :

1. museli bychom omezit pocet osob (zajemcu, uzivatelu) ve sluzbe na cca 3/4 az 1/2 (revize kapacity)
2. musela by klesnout fluktuace pracovniku na minimum  aby byli lidi co tohle dokazi delat (sci-fi)
3. museli bychom nejspis ubrat trochu prime prace na ukor administrativy (demotivacni pro pracovniky)
4. otazka co by to udelalo s klientelou (lumpenproletariat by to pravdepodobne neskousl) - vzdy akce vyvola protiakci a domnivam se ze by klienti hlasovali nohama
5. znamenalo by to zase znovu si predelat nektere veci v metodice a tim i v praxi a cca 2 roky testovat

PS: tohle jsou jen napady a me postrehy

Tomáš Žák Díky!
Radka Ind.pl.
Robert Ind.pl.
Leon Ind.pl.
Zobrazit vše
Přidejte svůj komentář (*):   
Jméno (*):
Email (*):
URL:
Kolik je dva plus tři? (**)
Předmět (*):
(*) povinné údaje
(**) kontrolní antispamová otázka
BB help BB code formátování - nápověda
Pozor! Čtěte! Pravidla diskuse na portálu StreetWork.cz
 
.Home .Odborná sekce .Fórum TP .Otázky a odpovědi .Fotogalerie .Odkazy .Partneři .Mapa portálu
.Metodika .ČAS .Vše o členství v ČAS .Vzdělávání .Konference .Týden klubů . . .RSS kanál .Odběr novinek emailem | ČAS © 2006 - 2015 | portal@streetwork.cz