Wanted!!!
Hledáme kreativního, zodpovědného a samostatného člověka se zvídavým duchem. Někoho, kdo se nebojí výzev a NE nebere jako finální odpověď. Zralého člověka, který má za sebou zkušenosti z PR a neziskového sektoru (výhrou by pro nás byl člověk se zkušenostmi z PR a zároveň sociální oblasti).
Chceme člověka, za kterého mluví činy, který se nebojí říci svůj názor a zvládne nést zodpovědnost za tým i vlastní rozhodnutí. Zároveň však někoho, kdo ponese jednotnou myšlenku organizace, bude rozvíjet své oddělení a plnit stanovené úkoly.
Potřebujeme parťáka do týmu PR a fundraisingu a zároveň vzor pro kolegy i oporu do managementu organizace. Někoho, kdo umí pracovat ve skupině a má tah na branku, ale zároveň zvládne být zodpovědný sám sobě a určovat si vlastní hranice, které dodrží.
Chceme najít kouzelníka přes slova, který umí ovládat i několik PC programů a má povědomí o sociálních sítích, newsletterech, má otevřenou mysl nápadům a ví, co znamená 135g, 4/4 v DL s dvojitým skladem.
Důležité je pro nás i to, aby si zvládal organizovat svou práci a měl pořádek ve všech podkladech. Nejde nám o uklizený stůl bez zrnka prachu a řazení tužek dle velikosti, spíše aby věděl, kde najde důležité dokumenty, vedl si průběžně administrativu a měl zálohované vše podstatné, takže najít tisková data k letáku mu nezabere hodinu.
Že hledáme jehlu v kupce sena? Možná to tak bude, ale věříme, že tam někde jsi!
Co ti můžeme nabídnout?
Je toho opravdu mnoho…
- Úvazek ideálně 0,8, případně dle domluvy.
- Kromě klasické mzdy 22 – 26 000 Kč také mimořádné čtvrtletní odměny dle fungování týmu a dosahování výsledků.
- Možnost homeoffice a dalších benefitů po zkušební době (u vedoucího je to 6 měsíců).
- Super tým a kolektiv lidí, kteří jsou jedněmi z největších profesionálů ve své oblasti a podrží tě, kdykoli bude potřeba.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Velkou volnost a podporu v kreativitě nápadů a možnostech realizace.
- Celoorganizační setkávání formou snídaní, společných večeří, večírků a teambuildingů.
- Zaškolení, podporu v začátcích, po celou zkušební dobu, ale i poté.
- Další vzdělávání v oboru.
- Práci v centru Brna v hezkých kancelářích, mobil, noťas a takovou tu klasiku.
Zaujala tě tato pozice? Pošli nám přihlášku k výběrovému řízení (OBSAHUJE:1 - životopis, 2 - motivační dopis, proč právě ty chceš pracovat v naší organizaci) nejpozději do 9. 10. 2018 do 12:00.
Během následujícího dne budou kandidáti informováni o možnosti postoupení do prvního kola VŘ – k pohovoru a bude s nimi domluvena individuální schůzka.
První kolo – pohovory se budou konat ve dnech 15. - 16. 10. 2018. Z první kola budou vybráni kandidáti, kteří budou pozváni do kola druhého. To se bude konat ve dnech 23. - 24. 10. 2018 a bude sestaveno z praktických úkolů a osobní prezentace.
Kontaktní osoba: Mgr. Veronika Dobrovolná, 774 682 776, veronika.dobrovolna@ratolest.cz
--------------------
Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta.
Odesláním životopisu a motivačního dopisu a příp. dalších podkladů uchazeč souhlasí s tím, aby Ratolest Brno, IČ 65348893, se sídlem Kpt. Jaroše 7b, 602 00 Brno, zpracovávala osobní údaje v nich obsažené za účelem realizace tohoto výběrového řízení a to po dobu maximálně 6 měsíců. Tento souhlas lze kdykoli písemně odvolat.