Ptáte se na to, jak využít rozhovor s klientem pro užitečnou spolupráci? Nevíte, jak rozhovor začít, jak ho udržet a jak ho ukončit? Řešíte, co dělat, když klient odbočuje od tématu a váš rozhovor se stává rozplizlým? Hledáte cestu, jak taktně vstoupit klientovi do řeči? Rádi byste našli otázky, které budou posouvat rozhovor směrem k řešení? Neváhejte se přihlásit do účastníky oblíbeného kurzu Umění rozhovoru s lektorkou Světlanou Pokornou-Vrablecovou.
Témata kurzu:
- Jak vypadá pomáhající rozhovor, jeho fáze a na co se ve které fázi zaměřujeme.
- Práce se zakázkou klienta a jak se posunout od prvotních, často nejasných přání, směrem k měřitelnému cíli.
- Otázky jako intervence, druhy otázek a jejich možnosti využití v rozhovoru, jak formulovat dobrou otázku.
Praktické nácviky:
- Různé rozhovory orientované na řešení, na hledání zdrojů a rozvíjení dosažených úspěchů v klientově příběhu.
- Rozhovor zaměřený na formulaci měřitelného cíle.
- ... a další témata a cvičení dle potřeb účastníků, na bázi dobrovolnosti, interaktivní formou v příjemné tvořivé atmosféře...